افزایش بیاعتمادی مشتریان به بازار مواد غذایی، میتواند یک فرصت طلایی برای تولیدکنندگان محصولات ارگانیک یا طبیعی تلقی شود، کافی است بدانید که بزرگترین بهرهبرداران از بازارهای جهان، افرادی بودهاند که نیازهای مشتریان را دقیقتر شناسایی کردهاند، بهعنوان مثال استفاده از آنتیبیوتیک و مواد شیمیایی و دارویی در برخی واحدهای صنعتی و بزرگ مرغداری باعث شده است که مشتریان اعتماد خود را به این دسته از محصولات از دست بدهند و غذاهای ارگانیک یا در اصطلاح عامه بازار ایران «محصولات محلی» مشتریان زیادی را به خود جذب کند.
این موضوع میتواند برای شما کسبوکارهای کوچک و پردرآمدی را دستوپا کند، «پرورش مرغ بومی» یکی از مطلوبترین این گزینههاست، مطلوب از آن جهت که پرورش مرغ بومی در سطح صنعتی و مرغداریهای بزرگ توجیه اقتصادی ندارد و در نتیجه تولیدکنندگان باتجربه و بزرگ قادر به رقابت با بازار کوچک شما نیستند، علاوهبر این مرغ بومی یا همان مرغهای محلی ایران، نوعی نژاد بسیار مقاوم بهشمار میآیند. آنها در مقابل بیماریها، گرما و سرما تحمل بالایی دارند و این مزیت باعث میشود که ایجاد یک واحد تولیدی مرغ بومی نهتنها هزینههایتان را کاهش میدهد بلکه شما را با ضرر و زیان کمتری ناشی از تلفات هم مواجه میکند.
بهجز این مقاومت نژاد بومی در مقابل تغییرات دما بب میشود که شما بتوانید در هر نقطه از کشور یک مرغداری کوچک و کمهزینه دایر کنید، این درحالی است که واحدهای صنعتی و بزرگ پرورش مرغ در برخی اقلیمها مانند مناطق گرم و کویری زیاندهی بالایی دارند.
براساس بررسیهای کارشناسی با راهاندازی یک واحد کوچک پرورش مرغ بومی که صرفنظر از هزینه تهیه مکان نگهداری، بین 4.5 تا 6میلیون تومان برایتان هزینه دارد از دوره دوم پرورش به بعد تقریباً به سوددهی خالص و صد درصد میرسید.
Copyright © 2013 Soft Leather. All rights reserved
طراحی سايت , بهینه سازی،سئو و هاست : توسط گروه سايت سازی جوملا طراحی سایت حرفه ای